فروشگاه زبان انگلیسی

فروشگاه زبان انگلیسی

مرجع مطالب کمک آموزشی زبان انگلیسی

محل لوگو

پاسخنامه تمرینات کتاب Inside Reading 4


پاسخنامه تمرینات کتاب Inside Reading 4

بسمه تعالی

آخرین کتاب از مجموعه Inside Reading کتاب سطح 4 با عنوان Inside Reading 4 (اینساید ریدینگ 4) می باشد. در این محصول پاسخنامه تمرینات و سوالات کتاب Inside Reading 4 برای شما بزرگواران تهیه کرده ایم. همانطور که می دانید قبل از این کتاب 4 سطح دیگر نیز در مجموعه اینساید ریدینگ وجود دارد (یک سطح استارتر و سه سطح اصلی از شماره های 1 تا 3)

کتاب اینساید ریدینگ 4 در بر دارنده 10 یونیت می باشد و هر یونیت نیز متشکل از 2 متن ریدینگ می باشد (تعداد تمامی متن های این کتاب 20 مورد است). چینش مطالب کتاب به صورتی است که بعد از هر متن تعدادی تمرین متنوع برای مخاطبان این کتاب قرار داده شده است که می توانند با استفاده از این تمرینات سطح درک خود از متن مربوطه ارزیابی کنند. پاسخنامه قرار داده شده در این پست حاوی جواب تمرینات تمامی 10 یونیت کتاب است و به صورت یک PDF تحویل شما داده میشود. هم پاسخنامه مربوط به ویرایش اول این کتاب قابل دانلود است و هم پاسخنامه مربوط به ویرایش دوم که در حال حاضر جدیدترین ویرایش موجود است.

جهت استفاده از این پاسخنامه بهتر است قبل از اینکه به پاسخ ها مراجعه کنید خودتان ابتدا سعی کنید سوالات را پاسخ دهید، چنانچه در پاسخ دادن به سوالات نیاز به چک کردن پاسخی داشتید به فایل پاسخنامه رجوع کنید.

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

باتوجه به اینکه بعضی از بانک ها تراکنش کمتر از 5000 یا 10000 تومان را قبول نمی کنند درصورت عدم موفقیت در خرید با کارت بانک دیگری خرید را انجام دهید.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


مبلغ واقعی 10,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

هرگونه کپی برداری از مطالب سایت پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما