فروشگاه زبان انگلیسی

فروشگاه زبان انگلیسی

مرجع مطالب کمک آموزشی زبان انگلیسی

محل لوگو

پاسخنامه تمرینات کتاب Inside Reading 2


پاسخنامه تمرینات کتاب Inside Reading 2

بسمه تعالی

در این محصول پاسخنامه تمرینات کتاب Inside Reading 2 (اینساید ریدینگ 2) قرار داده شده است. کتاب Inside Reading 2 سومین کتاب از مجموعه Inside Reading است که برای افرادی انتشار پیدا کرده است که قصد دارند تمرکز خود را روی مهارت درک مطلب (یا همان Reading) معطوف کنند. این مجموعه شامل 5 سطح می باشد (یک سطح استاتر و 4 سطح اصلی).

کتاب اینساید ریدینگ 2 از 10 یونیت تشکیل می شود و در مجموع 20 متن در این کتاب ارائه شده است (برای هر یونیت 2 متن). بعد از اینکه زبان آموز هر متن را مطالعه می کند در ادامه تمریناتی برای او قرار داده شده است که می تواند برای محک زدن درک خود از آن متن تمرینات موردنظر را انجام دهد. پاسخنامه حاضر شامل جواب تمرینات همه 10 یونیت کتاب است و در قالب فایل PDF قابل استفاده می باشد. پاسخنامه هایی که در این پست قرار داده شدند مربوط به ویرایش اول و ویرایش دوم کتاب هستند (یک پاسخنامه مربوط به ویرایش اول و پاسخنامه دیگر هم مربوط به ویرایش دوم است که در حال حاضر جدیدترین ویرایش است).

برای استفاده از پاسخنامه حاضر بهتر است ابتدا خودتان سعی کنید تمرینات را انجام دهید و چنانچه پاسخ تمرینی را نمی دانید یا از پاسخ خود به یک تمرین کاملا اطمینان ندارید می توانید برای چپ کردن پاسخ مورد نظر خود به پاسخنامه رجوع کنید.

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

باتوجه به اینکه بعضی از بانک ها تراکنش کمتر از 5000 یا 10000 تومان را قبول نمی کنند درصورت عدم موفقیت در خرید با کارت بانک دیگری خرید را انجام دهید.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


مبلغ واقعی 10,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

هرگونه کپی برداری از مطالب سایت پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما