فروشگاه زبان انگلیسی

فروشگاه زبان انگلیسی

مرجع مطالب کمک آموزشی زبان انگلیسی

محل لوگو

پاسخنامه تمرینات کتاب Inside Reading 3


پاسخنامه تمرینات کتاب Inside Reading 3

بسمه تعالی

در این محصول پاسخنامه تمرینات ویرایش دوم کتاب Inside Reading 3 (به فارسی اینساید ریدینگ 3) جهت قرار داده شده است. کتاب Inside Reading 3 همانطور که می دانید در مجموعه 5 سطحی اینساید ریدینگ چهارمین کتاب است و برای زبان آموزانی مناسب است که قصد دارند به صورت اختصاصی روی مهارت درک مطلب (یا همان Reading) خود کار کنند.

کتاب Inside Reading 3 شامل 10 یونیت است که به ازای هر یونیت 2 متن ریدینگ در کتاب وجود دارد. زبان آموز بعد از اینکه یک متن را مطالعه می کند از او انتظار می رود که تمریناتی که مرتبط به آن متن می باشند و بعد از آن متن نیز ارائه شدند را برای محک درک خود از متن انجام دهد. پاسخنامه ای که در این محصول قرار داده شده است جواب تمرینات هر 10 یونیت را دارا می باشد که با فرمت PDF ارائه شده است. تاکنون دو ویرایش از کتاب اینساید ریدینگ 3 منتشر شده است (ویرایش اول و دوم)، هم پاسخنامه ویرایش اول در این پست موجود می باشد و هم پاسخنامه مربوط به ویرایش دوم.

پیشنهاد می شود ابتدا خودتان سعی نماید تمرینات را انجام دهید و تنها چنانچه در حین انجام تمرینات جواب سوالی را نمی دانید و یا از پاسخ خودتان به سوالی مطمئن نیستند به پاسخنامه رجوع کنید.

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

باتوجه به اینکه بعضی از بانک ها تراکنش کمتر از 5000 یا 10000 تومان را قبول نمی کنند درصورت عدم موفقیت در خرید با کارت بانک دیگری خرید را انجام دهید.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


مبلغ واقعی 10,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

هرگونه کپی برداری از مطالب سایت پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما