فروشگاه زبان انگلیسی

فروشگاه زبان انگلیسی

مرجع مطالب کمک آموزشی زبان انگلیسی

محل لوگو

پاسخنامه تمرینات کتاب Inside Reading Intro


پاسخنامه تمرینات کتاب Inside Reading Intro

بسمه تعالی

در این محصول پاسخنامه تمرینات و سوالات کتاب Inside Reading Intro (اینساید ریدینگ اینترو) قرار داده شده است. همانطور که می دانید Inside Reading Intro اولین سطح از مجموعه Inside Reading است که برای زبان آموزانی جاپ شده است که می خواهند منحصرا روی مهارت درک مطلب (مهارت Reading) خود تمرین داشته باشند. این مجموعه علاوه بر سطح Intro، چهار سطح اصلی از شماره 1 تا 4 نیز دارد.

کتاب اینساید ریدینگ اینترو شامل 10 یونیت یا بخش می شود و هر یونیت هم 2 متن دارد. پس از هر متن و در انتهای هر یونیت جهت محک زدن درک زبان آموز از متن ها تمریناتی ارائه شده اند که زبان آموز باید آنها را انجام دهد. پاسخنامه ای که در این پست قرار داده شده است حاوی پاسخ تمرینات تمامی این 10 یونیت از کتاب است که به صورت یک فایل PDF برای استفاده ارائه شده است. این پاسخنامه مربوط به ویرایش دوم کتاب است که در حال حاضر جدیدترین ویرایش ارائه شده توسط انتشارات آکسفورد می باشد.

پیشنهاد می شود بعد از اینکه خودتان سعی به انجام تمرینات کردید و در صورتی که پاسخ سوالی را نمی دانید و یا اینکه از پاسخ خود به یک سوال اطمینان کامل نداشته باشید برای بررسی به قسمت مربوطه در پاسخنامه مراجعه نمایید.

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

باتوجه به اینکه بعضی از بانک ها تراکنش کمتر از 5000 یا 10000 تومان را قبول نمی کنند درصورت عدم موفقیت در خرید با کارت بانک دیگری خرید را انجام دهید.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


مبلغ واقعی 10,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

هرگونه کپی برداری از مطالب سایت پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما