فروشگاه زبان انگلیسی

فروشگاه زبان انگلیسی

مرجع مطالب کمک آموزشی زبان انگلیسی

محل لوگو

پاسخنامه تمرینات کتاب Inside Reading 1


پاسخنامه تمرینات کتاب Inside Reading 1

بسمه تعالی

در محصول پاسخنامه تمرینات کتاب Inside Reading 1 قرار داده شده است. کتاب Inside Reading 1 دومین سطح از مجموعه 5 سطحی Inside Reading (اینساید ریدینگ) است که توسط انتشارات آکسفورد برای آن دسته از زبان آموزانی که می خواهند مهارت Reading یا همان درک مطلب خود را تقویت کنند منتشر شده است.

این کتاب 10 یونیت دارد و هر یونیت هم دارای 2 متن است. بعد از هر متن برای اینکه درک مخاطب از متنی که خوانده است ارزیابی شود تمریناتی در ادامه ارائه شده اند که مخاطب می بایست آنها را انجام دهد. پاسخنامه حاضر شامل پاسخ تمرینات تمامی 10 یونیت کتاب است که در قالب فایل PDF ارائه شده است. هم پاسخنامه مربوط به ویرایش اول در این محصول قرار داده شده است و هم پاسخنامه تمرینات مربوط به ویرایش دوم که جدیدترین نسخه کتاب است.

پیشنهاد می شود قبل از رجوع کردن به پاسخنامه ابتدا خود تمرینات را انجام دهید و در صورتی که پاسخ تمرینی را نمی دانید و یا از پاسخ خود به تمرینی مطمئن نیستید از این پاسخنامه استفاده نمایید.

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

باتوجه به اینکه بعضی از بانک ها تراکنش کمتر از 5000 یا 10000 تومان را قبول نمی کنند درصورت عدم موفقیت در خرید با کارت بانک دیگری خرید را انجام دهید.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


مبلغ واقعی 10,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

هرگونه کپی برداری از مطالب سایت پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما