فروشگاه زبان انگلیسی

فروشگاه زبان انگلیسی

مرجع مطالب کمک آموزشی زبان انگلیسی

محل لوگو

ترجمه کتاب Study Skills


ترجمه کتاب Study Skills

کتاب استادی اسکیلز یا همان مهارت‌های مطالعه یکی از کتاب‌های مهم آموزش زبان انگلیسی است که برای رشته‌های مترجمی زبان و متقاضیان یادگیری زبان انگلیسی استفاده می‌شود این کتاب با عنوان فنون یادگیری زبان انگلیسی شناخته می‌شود. کتاب بی‌نظیر Study Skills یا همان مهارت‌های مطالعه، در تمام گرایش‌های دانشگاهی رشته‌ی زبان انگلیسی به دانشجویان توصیه و معرفی می‌گردد، این کتاب برای تمامی مهارت‌ها از جمله اسپیکینگ، لیسنینگ، رایتینگ و ریدینگ توضیحات کاملی را ارائه نموده که در نتیجه‌ی آن، مطالعه‌ی موردی و انواع مطالعات حرفه‌ای به مراتب لذت‌بخس‌تر و مفیدتر خواهد بود.

 

فهرست محتوا:

  • درس اول: مطالعه به زبان انگلیسی
  • درس دوم: استفاده‌ی صحیح از دیکشنری
  • درس سوم: یادگیری کلمات در زبان انگلیسی
  • درس چهارم: پاراگراف نویسی
  • درس پنجم: تقویت مهارت خواندن و درک مطلب
  • درس ششم: نحوه‌ی صحیح یادداشت برداری
  • درس هفتم: استفاده‌ی مفید از کتابخانه
  • درس هشتم: آمادگی برای امتحانات

 

در پایان هر درس، یک بخش به نام summary ارائه شده است تا خواننده بتواند کلیت مفاهیم موردنظر را برای خود ساده سازی و منسجم کند تا به راحتی مطالب را در ذهن نگه دارد، همچنین با ارائه نکات و تمرین‌های مفید به زبان‌آموز کمک خواهد کرد تا از این پس به‌راحتی بتواند ریدینگ‌های مختلف را بخواند و حتی خود نیز بنویسد.

اگر به دنبال کتابی برای تقویت و تسلط مهارت‌های اصلی زبان انگلیسی مانند Reading, Writing, Speaking, Listening و دیگر زیر مهارت‌ها هستید، بدون شک گزینه‌ی مناسبی پیش روی شماست تا زبان انگلیسی را دقیق و حرفه‌ای بیاموزید، این کتاب بیشنر جنبه دانشگاهی داشته و برای مطالعه خود خوان توصیه نمی‌گردد.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ شهریور ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 68

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

هرگونه کپی برداری از مطالب سایت پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما